Tuesday, April 19, 2016

GUNA + CANTIK + JIMAT


Ini lah barang-barang pertama yang saya beli dan pakai kat muka nie...tak sangka baru seminggu guna da ada perubahan..muka nampak sihat dan pipi rasa anjal...betul-betul tak tipu nih....produk mary kay nih sangat-sangat ringan tak pedih-pedih kan kulit muka dan yang paling saya suka sangat produk dia bebas dari bau yang kurang menyenangkan...sebab apa kan...dari pengalaman yang dulu-dulu tu saya dah banyak try macam-macam produk da sebelum nih semua de bau yang kurang menyenangkan dan rasa pedih-pedih kulit muka nih...mungkin tak serasi ngan kulit saya kot...

Lepas nih saya tak akan tukar ke produk lain da...i love my mary kay..............

Pada uollz yang nak try n test produk-produk mary kay nie bole....

=======================
whatsapp :  >  0197561978  <
=======================





No comments:

Post a Comment